'Veilig aangekomen op een prachtig park!' - Reisverslag uit San Vincenzo, Italië van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu 'Veilig aangekomen op een prachtig park!' - Reisverslag uit San Vincenzo, Italië van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu

'Veilig aangekomen op een prachtig park!'

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Angelique

22 Mei 2016 | Italië, San Vincenzo

Gisteren zijn we om 07:40u vertrokken richting Italië. Het hotel was prachtig, maar we wilden wel graag naar onze eindbestemming. We hebben onderweg wat problemen met de tolwegen gehad. Ming vond het nodig om zijn creditcard kwijt te raken in de auto (wel weer terug hoor!) en ook nog 50 euro (ook terug!), maar uiteindelijk hebben we het park om 18:45u bereikt. De file nabij de Gotthardt tunnel (als je het zo schrijft) vonden wij reuze meevallen! Eenmaal op het park zijn we eerst wat boodschappen gaan doen voor het ontbijt de volgende ochtend. Daarna hebben we even het park rond gekeken en het ziet er prachtig uit allemaal! Daarna zijn we weer naar ons huisje gegaan en hebben alles uitgepakt. Daarna lekker onder de douche en kindjes op bed. Het huisje ziet er ook goed uit! Alles voor handen en genoeg ruimte te én ook zeker netjes!
Vandaag, zondag, zijn we 's ochtens naar het zwembad gegaan. Prachtige zwembaden. De kinderen hebben zich er super vermaakt! Tegen een uur of 12 zijn we wat eten gaan halen (pizza carbonara en Fish&chips) en hebben dat op onze veranda opgegeten. Daarna waren de kinderen moe en zijn ze tot 15.30u gaan slapen. Nu zitten we heerlijk in de grote speeltuin te spelen, alhoewel Logan nog niet echt gecharmeerd is van het zand.
Straks gaan we even rondkijken waar we gaan eten. Vanavond is er een mini disco voor de kinderen en gaan we kijken wat er nog meer voor animatie is geregeld.
Zo eerst genoeg? Het internet is hier niet optimaal, dus ik weet niet hoe vaak het lukt om een verslag te schrijven.

Tot horens!

• 22 Mei 2016 - 17:34

Jin2:

Toch nog wat internet gevonden! Leuk!

• 22 Mei 2016 - 18:31

Aloys:

Niet teveel van zulke verhalen graag want hier is het alleen maar regen en donker, straks word ik nog jaloers

• 22 Mei 2016 - 18:53

Harmina:

we hopen dat jullie je daar vermaken met zijn allen en met ons gaat ook alles goed hier