Donderdag - Vrijdag. - Reisverslag uit Fréjus, Frankrijk van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu Donderdag - Vrijdag. - Reisverslag uit Fréjus, Frankrijk van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu

Donderdag - Vrijdag.

Door: Angelique van der Meulen.

Blijf op de hoogte en volg Angelique

29 Mei 2015 | Frankrijk, Fréjus

Donderdag:
Vandaag zijn we gaan sightseeing bij Gorges du Verdon. We zijn om 09.00u vertrokken. Eerst richting Moustiers Sainte Marie. Op deze weg het mooie Lake st Croix mogen bewonderen. Nog even gestopt aan deze prachtige plek om onze voetjes in dit prachtige water te laten glijden. Eenmaal in Moustiers zijn we de Route des Cretes gevolgd. Een prachtige omgeving om te bewonderen. Vele stoppleken om prachtige foto's te nemen en te genieten van het uitzicht. Eenmaal deze ronde te hebben gereden, reden we richting Castellane. Daar hebben we een poosje vertoefd, een hapje en een drankje en vervolgens weer richting huis. De terugreis was erg eng. Een enorm smalle weg, waar je amper langs kon met twee auto's. Waar je je ook bij kan voorstellen dat ik me peentjes heb gezweet langs die afgrond. Eind goed, al goed, we zijn na 10 uur reizen weer veilig thuis gekomen na een prachtige dag!
Vrijdag:
Vandaag een rustige dag aan het zwembad. Twee keer gedaan, omdat Jesse anders te lang alleen zou zijn. Tussendoor Layla en Logan geslapen en wij onder het genot van foute muziek een potje aan het kaarten geweest. Om 20.30u was er weer mini-disco. Dit vindt Layla erg leuk. Lekker dansen en gek doen met de kinderen. Nu liggen beide kinderen en hond lekker te slapen en gaan wij ook ons bed opzoeken. Foto's stuur ik via facebook!