Een rustig dagje. - Reisverslag uit Çolaklı, Turkije van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu Een rustig dagje. - Reisverslag uit Çolaklı, Turkije van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu

Een rustig dagje.

Door: Angelique.

Blijf op de hoogte en volg Angelique

26 April 2019 | Turkije, Çolaklı

De dag na aankomst. Ik werd wakker om 06.45u lokale tijd (05.45u in Nederland). Even rustig wakker worden en onder de douche gestapt. Vanaf 07.00u kon er ontbeten worden, dus toen iedereen gereed was, zijn we richting de eetzaal gegaan. Er was weer volop keuze, net als gisteravond. Je weet haast niet wat je moet eten, zoveel. Het is dan ook haast niet mogelijk om alles te proeven, hoewel we uiteraard ons best doen!
 Na het ontbijt zijn we naar het binnenzwembad gegaan. Buiten was het helaas bewolkt en dus niet warm genoeg om daar te zwemmen, maar de kinderen hebben zich binnen uiteraard prima vermaakt.
 Na het zwemmen hebben we nog even de kidsclub bezocht waar vanalles te doen is voor de kinderen, zowel binnen als buiten.
 Om 12.30u begon het middageten en uiteraard waren wij weer present. De patisserie is jullie ongetwijfeld niet ontgaan op Facebook en Instagram. Wat een keuze hè. En zo is het met alles wat er ligt. Ik zal in de komende dagen zeker nog meer dingen gaan filmen/fotograferen, zodat jullie ook een beetje kunnen meegenieten, haha.
 Na het middageten ben ik met Leighton naar onze kamer gegaan, zodat hij een middagdutje kon doen. De andere 3 hebben even de omgeving verkent en zijn op een bazaar geweest. Bij terugkomst viel ook Logan nog in slaap. Even een rustmiddag dus. Ik bleef bij Logan en de andere 3 zijn nog even bij een patisserie beneden in het hotel geweest waar je tussendoor ook lekkere dingen kunt halen.     Rond 19.00u zijn we weer richting het avondeten gegaan. Gisteren waren we pas laat in het hotel en leek het niet zo druk, maar rond 19.00u was het smoordruk. Bij sommige gerechten echt lange rijen. Naarmate de tijd vorderde werd het steeds rustiger, dus wij hebben ook rustig aan gedaan, zodat we niet al te lang in de rijen hoefden te staan. Ming heeft nog echte Turkse Raki gedronken.
 Na het avondeten zijn we naar de kidsclub geweest voor de mini disco, zodat de kinderen weer even helemaal los konden gaan. De feestbeesten! Tegen het einde begon het helaas te regenen en moesten we de terugweg naar het hotel door de regen, jakkie! Daar aangekomen hebben we maar even in de lounge/bar gezeten met een drankje erbij. Helaas was dat op een gegeven moment geen succes meer, omdat Leighton nogal veel energie had en binnen 5 seconden aan de andere kant van de zaal stond. Te veel gedoe, dus toen de drankjes maar mee naar onze kamers genomen en nu hier verder genieten.
 Oh en moeke, de hoofdpijn is nog steeds niet helemaal weg, maar iedere dag gelukkig wel steeds een beetje beter. Dus aan het einde van de vakantie ben ik er vast vanaf, haha!
En bij het vorige verslag heb ik nog foto's toegevoegd. Geen idee of je dat eronder kunt zien, anders moeten jullie even links op foto's klikken, daar zijn ze vast te vinden!

• 01 Mei 2019 - 20:31

Harmina Dijkhuis:

oh sorry maar ik had dit verslag niet eens gezien maar ben blij dat je hoofdpijn een beetje weg zakt en dat jullie het naar je zin hebben is ook heel belangrijk aan de foto,s te zien vermaken de kids zich weer prima maar jullie ook natuurlijk met al dat lekkere eten en ming niet teveel zuipen he