'De planten hebben ook water nodig!' - Reisverslag uit San Vincenzo, Italië van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu 'De planten hebben ook water nodig!' - Reisverslag uit San Vincenzo, Italië van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu

'De planten hebben ook water nodig!'

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Angelique

29 Mei 2016 | Italië, San Vincenzo

Zoals de titel al zegt, hebben we regen vandaag! Inmiddels is het wel weer droog, maar vanochtend is er flink wat regen gevallen. Het is nog steeds grauw, dus ik weet ook niet of dit het laatste is voor vandaag. Hopelijk wel natuurlijk! Het is wel lekker warm, dus we gaan straks nog wel even aan de wandel.
We maken wel veel foto's, maar voornamelijk met de gewone camera's, omdat die kwaliteit beter is en daarnaast vergeten we vaak de tablet mee te nemen. We hebben ook geen kabel om ze over te zetten helaas. Ik probeer nog wel steeds foto's te plaatsen links onder het kopje 'foto's'. Maar dan hebben jullie des te meer te zien als we terugkomen toch!

Tot schrijfse!

• 29 Mei 2016 - 12:25

J2:

Goed dat je dat even zegt, had al een paar foto's gemist! Wandel ze!

• 30 Mei 2016 - 11:52

Harmina:

het is hier op het moment goed weer warm zelfs en die foto's houden we nog te goed oke geniet er nog maar lekker van en doe de groetjes aan ming dikke knuffel aan de kids en ook kusjes voor jullie allemaal doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr