'Livorno bezoek en dagje park.' - Reisverslag uit San Vincenzo, Italië van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu 'Livorno bezoek en dagje park.' - Reisverslag uit San Vincenzo, Italië van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu

'Livorno bezoek en dagje park.'

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Angelique

25 Mei 2016 | Italië, San Vincenzo

Gisteren dus een dag naar Livorno geweest. De bezichtigingen die we gedaan hebben waren niet heel bijzonder, behalve aan de kust was een hele mooie plek, waar de tegels een dambord zijn en je de zee woest tegen de kliffen en muren aan ziet klotsen. Ook de route terug richting San Vincenzo was prachtig. Vanaf grote hoogtes de ontzettend mooie zee zien. Oftewel, adembenemend.
Vandaag een relax dag op het park. In de ochtend bij het huis gebleven om wat was te doen en wat op te ruimen. Ming is nog even met de kinderen naar de speeltuin geweest. Bij terugkomst is Logan gaan slapen en hebben wij met Layla een spelletje gedaan. Sinds Logan weer wakker is, zijn we naar het zwembad gegaan, waar we nu heerlijk vertoeven. Logan met zijn emmertje en Layla voornamelijk van de glijbaan.
Foto's vind je onder dit verslag of anders zie je links onder de foto van Ming en mij wel de tekst 'foto's' staan. Laten jullie weten of het gelukt is om de foto's te bekijken?

Tot schrijfse!

• 25 Mei 2016 - 15:41

Harmina:

ja niet alles is even leuk ach zolang jullie maar samen genieten d kan daar niets tegenop toch oh en die fotos's van de kinderen geweldig mis ze wel hoor geef ze een dikke knyffel en kus en groetjes vanaf deze kant maar weer doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 25 Mei 2016 - 18:21

Jin-Jin=0:

Leuke en schattige foto's!