'Een mindere dag.' - Reisverslag uit San Vincenzo, Italië van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu 'Een mindere dag.' - Reisverslag uit San Vincenzo, Italië van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu

'Een mindere dag.'

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Angelique

24 Mei 2016 | Italië, San Vincenzo

Gisteren was een iets mindere dag. Harde wind en in de ochtend bewolkt. We besloten om toch naar het strand te gaan. Ming maakte een bunker waar we achter konden liggen tegen de wind. Tegen 13.00u werd het vloed en was het niet meer te doen en zijn we naar San Vincenzo gereden om een lokale supermarkt te bezoeken. Daarna vond ik het nodig om tegen een stoeprand aan te rijden, wat ervoor zorgde dat we een lekke band kregen. Ming onze superheld heeft de reserveband erop gezet en vandaag zijn we naar Livorno gereden voor nieuwe banden. Je moet alles een keer meegemaakt hebben toch?! Nu zitten we in Livorno, wat we sowieso wilden bezoeken vandaag. Even te eten met goede internet, zodat ik jullie weer op de hoogte kan brengen. Zometeen gaan we hier wat sightseeing doen en lekker genieten van het mooie weer.

Tot schrijse!

P.s. hoe is het met Jesse?

• 24 Mei 2016 - 13:26

Harmina:

over mindere dagen gesproken hier is het helemaal niks aan en vond je het weer nodig om jezelf op onkosten te jagen met jesse en ons gaat het heel erg goed hoor en met jullie en de kids ook wanneer een foto van de kids mis ze wel hoor nou ik wens jullie nog heel veel plezier en wacht op foto's doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kusjesssssssssssssssssss voor jullie allemaal

• 24 Mei 2016 - 17:36

Jinnie: