'De reis naar Weil am Rhein.' - Reisverslag uit Weil am Rhein, Duitsland van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu 'De reis naar Weil am Rhein.' - Reisverslag uit Weil am Rhein, Duitsland van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu

'De reis naar Weil am Rhein.'

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Angelique

20 Mei 2016 | Duitsland, Weil am Rhein

Vanochtend om 07.50u zijn we vertrokken richting Weil am Rhein. We hebben de eerste 2,5 uur mooi door kunnen rijden. De kinderen vermaakten zich met naar buiten kijken, muziek en speelgoed. Richting Basel was de snelweg afgesloten en moesten we een stuk omrijden. Al met al hebben we hiermee in totaal, met kleine files erbij, een uur vertraging gehad. We waren tegen 18.30 uur in het hotel. Een prachtig hotel met een prachtige kamer. De kinderen hebben heerlijk gespeeld onder de douche en we zijn ons nu aan het klaarmaken voor de nacht, zodat we morgen rustig verder kunnen rijden naar onze eindbestemming. Voor nu wensen wij jullie een fijne nacht.

Tot schrijfse!

• 20 Mei 2016 - 22:15

Harmina:

fijn dat jullie daar goed aan zijn gekomen en mooie foto's slaapse alvast