De dag voor vertrek. - Reisverslag uit Hoogezand, Nederland van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu De dag voor vertrek. - Reisverslag uit Hoogezand, Nederland van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu

De dag voor vertrek.

Door: Angelique.

Blijf op de hoogte en volg Angelique

19 Mei 2016 | Nederland, Hoogezand

Hallo allemaal!

Het is bijna zover. Over 24 uur zijn wij al onderweg naar Zuid-Duitsland. Op dit moment zijn wij nog druk bezig om de laatste dingen in te pakken, muziek op cd's te zetten en aan het opruimen zodat wij het het huis netjes achterlaten. De afgelopen dagen waren hectisch met voornamelijk wassen en strijken. Er moest zoveel gedaan worden! Ik kan geen strijkijzer meer zien! Gelukkig gaan wij bijna op vakantie. Even geen strijkgoed en gewoon lekker genieten met het gezin!
Wij vertrekken morgen richting Zuid-Duitsland, naar het plaatsje 'Weil am Rhein'. Daar gaan wij overnachten in 'hotel Maximillian'. Het is ongeveer 7 uur en 25 minuten rijden. Wij willen op tijd vertrekken, zodat wij lekker rustig aan kunnen rijden en kunnen genieten van de omgeving die wij onderweg gaan tegenkomen.
Wij zullen proberen om regelmatig een berichtje met eventueel foto's hier te plaatsen, zodat jullie ook een beetje kunnen meegenieten!

Tot schrijfse!