Maandag - Dinsdag - Woensdag. - Reisverslag uit Fréjus, Frankrijk van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu Maandag - Dinsdag - Woensdag. - Reisverslag uit Fréjus, Frankrijk van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu

Maandag - Dinsdag - Woensdag.

Door: Angelique van der Meulen.

Blijf op de hoogte en volg Angelique

03 Juni 2015 | Frankrijk, Fréjus

Maandag:
Vandaag weer een rustige dag achter de rug. We zijn vandaag op het park gebleven en hebben lekker in de zwembaden gezwommen. We hebben allemaal heerlijk genoten. In de avond is Layla nog weer gezellig naar de mini disco geweest en daarna hebben we meegedaan aan... Jaja, BINGO! Helaas niets gewonnen.. Verder niks bijzonders gedaan, lekker rustig aan!
Dinsdag:
Vandaag weer een relaxdag aan het honden strand. Jesse heeft weer heerlijk genoten met zijn bal in de zee. Non-stop 4 uur lang zwemmen. Die hond is niet moe te krijgen! Hij heeft het in ieder geval naar zijn zin daar! In de avond zijn we uit eten gegaan naar een Chinese wok. Daar aangekomen waren we erg onder de indruk van de vele keus die er was (vergeleken met Nederland). Helaas zag het er lekkerder uit dan dat het daadwerkelijk was. Het eten was erg vettig. We hebben opzich wel lekker gegeten, Ming heeft zijn portie vis weer gehad, alleen jammer dat veel dingen vettig waren.
Woensdag:
Vandaag zijn we in de ochtend vertrokken naar Antibes, naar Marineland, om daar mijn lievelingsdier te bewonderen, de orka! We hebben het er erg naar onze zin gehad (twee prachtige shows gezien) en ook andere dieren gezien natuurlijk (zeeleeuwen, schildpadden, haaien, polarberen etc.). Bij de laatste show van de orka's mocht je heel dichtbij komen en dan zouden ze met water spetteren. Ik met Layla naar beneden. Het was niet een beetje spetteren... Het leek wel een hele zee wat er uit dat basin kwam! Zoals je kunt raden, vond Layla dit ook niet heel erg leuk, haha! Voor de rest een superleuke dag gehad!