zondag - maandag. - Reisverslag uit Fréjus, Frankrijk van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu zondag - maandag. - Reisverslag uit Fréjus, Frankrijk van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu

zondag - maandag.

Door: Angelique van der Meulen.

Blijf op de hoogte en volg Angelique

25 Mei 2015 | Frankrijk, Fréjus

Zondag:
In de ochtend zijn we eerst naar de supermarkt op het vakantiepark gegaan, omdat we niets in huis hadden. Broodjes en de noodzakelijke spullen, maar WAT ONTZETTEND DUUR! We hebben dan ook eerst alleen maar het ontbijt gehaald en zijn na het eten op zoek gegaan naar een supermarkt. De Geant is een heel groot winkelcentrum, een bezienswaardigheid op zich, alleen deze was helaas gesloten. Daarna zijn we wat gaan rondrijden en wilden we ergens met Jesse wandelen, helaas niet gevonden wat we zochten. Toch nog maar een andere lokale supermarkt gezocht en de nodige spullen gekocht, tegen gelukkig normale prijzen. Later in de middag zijn we naar het zwembad gegaan. We besloten de dichtstbijzijnde te nemen. Maar deze was ontzettend koud! Dit was het niet-verwarmde zwembad en we zijn er ook maar kort in geweest. Wel nog wat aan het zonnen geweest, maar meer niet. In de avond, na het avondeten, zijn we nog even met de kinderen naar de speeltuin geweest. Superleuk voor Layla natuurlijk! Die heeft zich ontzettend vermaakt, ook met de andere kinderen. Daarna weer terug naar ons huisje om lekker de rest van de avond te vertoeven.
Maandag:
Na het ontbijt zijn we vertrokken naar Saint Tropez. Een autorit van een uur en qua drukte viel het ontzettend mee op de weg. Eenmaal aangekomen een kort stukje moeten lopen om bij de haven te komen. Lopen daar was vrij druk en erg lastig voor ons. Als gezin met kleine kinderen en hond is het niet leuk om daar te lopen. Op de smalle stukken is Jesse erg bang en moet je daar veel energie in steken, terwijl Layla er ook losloopt. Echt genieten kan je dan niet. Gelukkig werd het op een bepaald punt wel rustiger en kon Layla wat vrijer rondlopen en konden wij ook genieten van de luxe jachten die in de haven lagen. We wilden ook nog andere dingen bezichtigen, maar door de drukte in de hasen waren we allemaal vermoeid en besloten we terug te gaan naar het vakantiepark. Daar aangekomen zijn we nog even naar het zwembad gegaan. Dit keer naar het kinderzwembad, waar Layla het superleuk heeft gehad. Ze moest zelfs huilen omdat ze niet weg wilde. Zometeen gaan we nog een half uurtje met de kinderen naar de speeltuin en daarna is er een mini-disco voor Layla. Eens kijken hoe ze dat gaat vinden!