Family dinner. - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu Family dinner. - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu

Family dinner.

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Angelique

10 Augustus 2011 | Hong Kong, Hong Kong

Na ons gisteren klaar te hebben gemaakt,zijn we met de metro naar het station ‘Prince Edward’ gegaan. Hier hadden we afgesproken met aunt Grace. Als eerste zijn we gaan lunchen. Dit deden we op de plek waar we ook ‘s avonds met de hele familie zouden gaan dineren. De lunch was erg lekker. Na goed gevuld te zijn, zijn we de straat op gegaan. Hier zijn we door vele straten gekomen om de verschillende marktjes en winkeltjes te bekijken. Zo nu en dan zijn we een mall ingegaan om even weer te acclimatiseren. Na veel gelopen te hebben zijn we rond 18.30u weer aangekomen bij de plek waar we zouden gaan dineren. De afspraak was om 19.00u daar te zijn, maar we waren wat aan de vroege kant. Met het warme weer was dit niet erg, omdat er binnen een heerlijke airco was. Na een tijdje gezeten te hebben, kwamen omstebeurten de familie’s binnenwandelen. Natuurlijk was ik weer wat aan de verlegen kant. Het zijn namelijk erg veel familieleden in een keer! Maar goed, ik heb het doorstaan en het was erg gezellig, leuk en lekker! Nadat we waren uitgegeten werden er vele foto’s gemaakt. Ming-Fei en ik moesten met alle gezinnen apart op de foto. Erg vermoeiend om aldoor te moeten lachen. Onze kaken deden zeer! Maar wel de moeite waard om de foto’s weer terug te kunnen zien natuurlijk. Rond 22.30u zijn we weer weggegaan, terug naar Tsz Tik’s appartement. Hier hebben we nog wat gedronken en zijn vervolgens ons bed in gedoken om ons op te maken voor een nieuwe dag.