Lunchen met familie en Avenue of stars. - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu Lunchen met familie en Avenue of stars. - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Angelique Meulen - WaarBenJij.nu

Lunchen met familie en Avenue of stars.

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Angelique

04 Augustus 2011 | Hong Kong, Hong Kong

Beste vrienden en familie,
Weer is er een dag voorbij. Wat gaat de tijd toch snel. Vandaag hebben we voor het eerst na de vlucht weer een normale nacht kunnen slapen. Nou, normaal… wel heel erg warm! We zijn om 08.15 opgestaan, waarna we voor het eerst Tsz Tik (Jason) hebben ontmoet. Gisteren kwam hij namelijk pas laat thuis, wanneer wij al sliepen. Hij moest wel gelijk weg om te gaan werken.
Ming-Fei is broodjes gaan halen bij de bakkerij. De broodjes zijn hier zoet. De een is lekkerder dan de ander, maar dat heb je in Nederland natuurlijk ook! Vervolgens kregen we een sms van Ming’s tante (Linda) met de vraag of we met hen wilden lunchen om 12.00u. Dit hebben we dan ook gedaan. We zijn met de metro van Po Lam naar Mong Kok. Daar hebben we geluncht met Linda (tante), Po Ki (oom), Sum Sum (nichtje), Pok Pok (neefje), Daniel (neef) en zijn vrouw (Lu Lu). We hebben daar dim sum gegeten, erg lekker. Daarna hebben we onze weg vervolgd naar de Ladies Market. Dit zijn allerlei kraampjes, zoals een gewone markt. We hebben er nog niets gekocht. Daarna zijn we naar en shopping mall geweest om een kaart van Hong Kong te kopen, zodat we makkelijker de weg kunnen vinden. Na dit te hebben gedaan, zijn de familieleden hun eigen weg gegaan en wij ook.
We zijn naar Avenue of Stars geweest. Hier vonden we de bekende namen Jet Li, Bruce Lee en Jackie Chan. Erg leuk om even gezien te hebben, maar jammer dat we vele namen niet kennen. Nu zijn we weer terug in het appartement van Tsz Tik (Jason). We hebben ons even omgekleed en gaan naar Tsim Tha Tsui om met Tsz Tik te dineren.
Dit was het weer voor vandaag. Iedereen nog een hele fijne dag vandaag en tot snel!

Liefs Ming-Fei en Angelique.

• 05 Augustus 2011 - 08:02

Nathalie:

Wow, wat een uitzicht zeg en die namen allemaal :-S

• 05 Augustus 2011 - 09:01

Jin2: